Vingklippt Ängel


Vingklippt ängel är en självbiografi som handlar om flickan Berny Pålsson och hennes kamp mot psykoser och olika former av missbruk.

"Jag är en ängel. Inte en människa. Min verklighet började när mina vingar växte ut. Det var då andetagen tog vid och det var då jag började kunna urskilja stjärnor i mörkret jag lever i."



Hatar verkligen att Läsa och har inte läst en bok sen 8an eller nått sånt.... men började läsa denna bok igår och jag kan inte sluta läsa den.. Så sjukt jävla bra..  Verkligen någonting att rekomendera.. Man lever sig verkligen in i boken. Men kännsliga personer ska inte läsa den.. för man ryser till och vill nästan kasta ifrån sig boken för det blir  så pass brutalt. Men Jävlar vad bra den är.  Har snart läst halva boken. men som sagt det går bara inte att sluta läsa den.

Kommentarer
Postat av: emelie

asbra bok verkligen!

2009-03-17 @ 17:11:26
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den läste jag för några år sen första gången och läst den ett ex antal gånger efter det :) skit bra.

2009-03-17 @ 20:22:16
Postat av: amandajävel

Sjukt bra bok. Även jag hatar att läsa och det vet du, men den där är grym!

2009-03-17 @ 22:39:01
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0