Pain

Lördag kväll... 
Förkyld men ändå taggad på att dra ut. Försökte få i mig ett glas rött men de gick inge vidare.. fanns många allternativ att välja emellan också..Antingen KC, Stan eller uppsala.
Satt hemma och hade beslutsångest över vad jag skulle ha på mig.. allt va fel, tråkigt och så vidare..  hade en riktigt ur usel eftermiddag. va helt slut efter en fin vandring inne i stan så..
Satt och babbla med Morsan och saija samt käkade middag där.
Men när klockan började närma sig "dax att ta taxi"  så Bangade jag ur. Mådde verkligen inge vidare.
Så Chrille plocka upp mig.. Drog till Statoil och kirra lite gott.. Sen blev de hem och kolla film.  men jag somnade dock Redan efter 5minuter av filmen. Men mådde ju som sagt inge vidare så..
Söndag: Sovit bort hela dagen och istortsett bara legat och myst.
Kollat alla Lord of the Rings filmerna och bara dött idag..  Så blir nog till att slummra snart igen då.. Jobba jobba jobba imorgon.. Men de e det värt. 7.30 -15.30 då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0