Glasruta

Haft en riktigt bra dag idag..  Åkte till jobbet samtidigt med Morchan..  Käkade en redig frukost och höll igång hela dagen. Var så blött och slaskigt ute så vi gick inte ut idag.. Det va fan en damm över hela dagisgården. så Palla blöta kläder lixom haha.. jobbigt,grusigt,blött och kallt bara. jag fick för mig att jag skulle leka med Glas färger idag.. men de tog för långtid så ja drog färg direkt på rutan istället. Målade ett akvarium på ett av fönstrena inne i "Allice" som vi kallr allrummet för. Blev riktigt fint haha. :) Vissa av barnen var ju dock avundskjuka för att jag målade på rutan och att inte dem fick. haha söta små ungar. Somnade på vilan också men skönt som fan haha,...
Va hemma kring 16.30 idag  så ja gick och la mig med en gång.. och tvär slockna. va galet trött även fast ja sov en timma på Vilan. Vaknade av att morsan kom förbi..  Pappa var och spelade Innebandy så..
Sen när hon gått blev de duschen.. och sen Efterlyst.. och sen kom Chrille förbi en stund :) 
Så nu ligger jag i sängen me datan i knät och halvsover typ..  har fortfarande ont i ögonen så får se om de blir läkaren på fredag eller inte. Helgen är helt oplanerad än så länge.. men aaa- Tror jag ska försöka leka me Flickorna ja inte träffat på ett tag.. men får se.  Kanske till och med hamnar i uppsala hos Sarah.  Men aa som sagt så får vi se.. än så är det bara Onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0