Du vet, hoppas jag...

Jag har aldrig riktigt vart trött på livet så pass att de verkligen gjort mig illa där till..  Visst kan vissa saker verkligen vara helvette och de finns stunder då man inte vet vart man ska ta vägen.. men de känns som att jag ändå alltid kan ta mig ur allt utan den där kniven i ryggen. Vilket är jävlig skönt. Just för tillfället är fan allt bra.. kan inte komma på nått jag inte är  rikgit onöjd med..  Jag har allt jag behöver för att kunna vara lycklig..   Och speciellt sen DU kom in i mitt liv.  Du får mina ögon att glittra och du ger mig en kännsla jag aldrig haft förr..  Du gör mig glad. Och jag hoppas verkligen att de fortsätter att vara såhär.  jag trivs med dig och kan inte komma på en enda sak som skulle vara fel med dig.. du är ur gullig på alla sätt och mer där till.. Så fort du ser på mig så ryser jag.. Du är speciell och de gör dig till nått jag verklgen vill vara med. jag hoppas att du förstår att jag verkligen tycker om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0