090328


Blev en lyckad kväll på Kung Carl igår. Massa glada miner och pussar.  Champange &P2.or blev det hela kvällen..    De va fan jävligt snyggt omgjort där.. men tycker dock att de ser för mycket ut som på "Stureplan"  Men de va nice..  Och så har dem ju fan satt in 3 stripp stänger också hahaha.. Så stod två dansare och klängde på dem hela kvällen.. Jessica halvspårade bara denna Fredag.. Inte som vanligt konstigt nog.. :P  Men Jag äslkar dig ändå hahaha..   Träffade Tessan som jag inte sett på länge... Åååh va ja har saknat dig.. Snuttigull säger ja bara.. Och en Massa Kyssar på det. Blev själv en aning jäkla dragen igår. iiiiiihhhh...   Men de var det värt.  Fan träffade Krille och wenker som ja inte heller sätt på ett bra tag :D Och sen dök Jonte upp också, Full som ett as. *Blink   Ni e bra goa ni allesammans haha...  *PUSS*

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah usch vad jag ser ut, får skylla på att jag faktisk hade jobbat i 13 timmar och gått direkt till kc :P

2009-04-06 @ 11:27:17
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0