090321

Lördag kväll och sitter hos Saija... Blir snart middag och sen utgång...
Ska nog ta de lungt ikväll men återstår att se va de blir med den saken.. Några glas rött så är jag igång igen haha.. myssss!!!  Vart på ljus party  här tidigare idag.. Köpte en hel del ljus men de blev skit bra :)  Handla för närmare 500lappen..  Drog hem till pappa sen.  Men fick bokstavligt talat DAMMP på mina käre lillebror.. Som låg i MIN säng me sin brud och halv mös..  *dock inget intimt.. men men*  arg som fan och skrek utav bara helvette....  JÄVLA SNORUNGAR!!!!!!!!!!!!!!   Fjårtis fan....
Men hoppas kvällen/natten blir bra ialla fall.. Slipper GÅ hem ikväll för min lilla älsklings pojk kommer och hämtar mig :)  Weee.. Mys.. Slippa gå 20mins promenad hemm lixom haha.


(Lungt ikväll "NOOOT")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0