090319

Vakna för ett tag sen.. Har legat i soffan och glott Tv hela morgonen..  aa eller sen ja vakna i alla fall.. haha  har haft jätte dumma sömnproblem inatt.. men vet fan inte varför :/ .. aja..
Nyss sken solen fint ute men nu SNÖRA det igen.. Helvette.. Men de va ju självklart att de skulle börja snöa igen.. Suck..
aja skit samma..  Hoppas dan blir bra ialla fall..  Har inte rökt sen i helgen också..  Så håller på att avlida...hahaha.. Men har mina plåster på såren så ja klara mig ;)  haha kanske finns en chans att sluta(?)  eller så blir ja för desperat så fort nån har cigg.. men har ju knappt vart ute så inte tänkt på att röka.. men aa återstår att se :P  Än är inte veckan slut.. haha
Får se vilka bus som sker idag då:) *Ler
Jag som hade tänkt bege mig ut på äventyr en stund.. Gå en promenad på llite dryga timmen.. men nej nej.. ingen fint väder nu inte.. Så de sket ju sig totalt.. SuckJobbar inte på helva veckan och de e inge vidare.. Jobbar inte fören på Tisdag nästa vecka..   Och då hoppas jag att ja är igång igen..  Blir Middag hos Sötnosens Föräldrar ikväll, Ska bli himmlans mys.. :) Men men.. Ska väll börja bege mig hemm till Pappa snart skulle jag tro..  Hämta lite stuffs och piffa till mig lite.. Inge vidare att se ut som ett lik hela dagen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0