090318

Vaknade fan i hyffsad  tid idag.  Och vilket UNDERBART vår väder.. helt sjukt vad jag har längtat efter det här.. Nu är de bra me snö..  Bara de här som ligger på backen smälter bort fort, så e ja hel nöjd..  VÅÅÅÅRRRR!!!!!   Är det såhär fint väder löninghelgen så blir de fan en tripp till uppsala och Shoppa SATAN!  
De är fan dryga en och en halv vecka kvar så nu får de skunda på lite tycker jag.. behöver ju framför allt en ny mobil haha..  Jaaaåå..  Kan fan inte gå med den ja har nu längre.. Den går fan iinte ens att sätta på ljudlöst haha..  Men vafan de är bara piina igenom dem här dagarna tills jag har min Rosa LG Touch i handen *Blink* 
Läst ett par kapittel till i boken (Vingklippt ängel)  men de tar sin lilla tid när man har lässvårigheter...   har också hunnit städa hela lägenheten och klockan är bara 14.00 hahah.. *Brukar ju i vanliga fall gå upp kring 16.00  när jag inte jobbar haha.. men fanns ingen ork att ligga kvar idag..:P   ÅÅÅH ikväll kommer min sötnos hem.. iiiiiihhhh!!! :)  ngen aning när hans plan landar men men.. han kommer i alla fall hem ikväll hahaha :P
Ska fan hoppa in i duschen nu.. och sen blir de nog till att locka håret :) Orkar inte se ut som en prinsessa idag direkt men bara locka topparna :)  Sen tror jag fan att ja ska ut och gå en stund i detta underbara vårväder.. :)  får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0