020309

Sitter på jobbet.. har rast.. Precis vart ute och blossat.. och babblat med både Jessica Och Lisa..
Båda dem ligger hemma och e sjuka haha stakkarna..:P
Men själv flyter det på.. fast de kliar som fan i ögonen så åker väll på ögoninflammation snart eller nått.. men hoppas fan inte på det asså.. suck!
Hatar den där vidriga salvan och har ingen lust tt åka på skiten igen..
Bara så jävla drygt..
men men.. Jobbar man på dagis så får man ju räkna med skiten ibland.  Stackars alla barnene har ju vart sjuka men nu är nästan alla här. :) Och är friska och krya så det känns ju bra. Hoppas att sjuktiden gått över snart.

Får se vad som händer ikväll men ska nog antingen hem till lisa eller så drar jag till Chrille får se..
Syskonen kommer ju hem på Onsdag också så aa får se.
Imorrn blir de nog till att sova hos morsan.. så drar ja me henne till jobbet på Onsdag. Är ledig imorrn så ska fan i mig SOVA hela dagen så mår jag nog ännu bättre på Onsdag och så är allt över till fredag.. aa eller man kan ju alltid hoppas:)  Ska nog sätta mig och rita nu..  Finns inte så mycket annat att göra när man har rast :P
Men de bnlir skit bra..  Vänta på att småttingarna har vaknat.. Ska ändå ta upp dem som bara får sova en timma strax..  Så då blir de livat igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0