Nationaldag

Nationaldag och Lisa Fyller 20.  GRATTIS älskling!
det är Lördag och de är rätt kallt ute.. men de regnar inte än i alla fall.. Ska iväg till Morsan min om ett tag.. hon hade Donna över natten.. och fyfan va tomt det var utan att ha henne tätt intill inatt.. :(  och ja vakna inte av nån som naffsa mig i håret.. haha.. :(  Så moste iväg till Morsan och Pussa på min lilla Älskling.   Sen får vi se vad som händer och sker. Ska i alla fall vara hos Lisa  vid 20.00 ikväll.. så blir de party party al night longe ;)
blir riktigt nice :)

Igår var det student juh...  och var furst på Bellas Motagning och sen drog jag vidare till Josses.. där man blev en aning dragen. tihiii  va riktigt kul :D  Skratta som fan :)
Men fram emot kvällen så var ja så sjukt jävla trött att jag inte pallade göra nått alls.. suck..  Så Lisa, Sami och Cajsa kom över en stund... Lirade Guitar hero Metallica...  och sen tvär slocknade jag.. jag gäspade fan mig igenom hela kvällen.. Suck...

Hoppas det blir en bättre och livad kväll idag :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0