MIDSOMMAR

Torsdag:  ÄNTLIGEN ÄR VI PÅ GÅNG...  Det tog oss 9 timmar att komma ner och helvette vad det regnade på vägen ner. men ju längre bort vi kom desto finare blev vädret så de gjorde inte oss något haha. När vi precis lämnat Södertälje så vräkte det bara ner som mest.. ursh haha.. Och tror ni inte vindrute torkaren går sönder.. den släppte bara helt och levde sitt eget liv.. men som tur va var det bara på ena sidan det var.. Så jag såg inte ut genom rutan.. så fick svänga av så fort som möjligt för att knyta fast 2 toffsar så att det skulle kunna gå och åka igen. Men det löste sig så vi åkte vidare.. kom väll fram kring 03.00 nån gång.. tog oss 9 timmar att köra ner p.ga massa ärenden på vägen.. *fniss





Fredag: MIDSOMMARAFTON! Så sjukt skönt att vakna upp till fint väder.. och så har man sovit hur jävla bra som hällst.  Det va inte helt fel. satt ute på altanen och käkade frukost och såg ut över havet. inte helt dummt va ;)
Efter frukosten och så drog vi ner till Borgholm för att handla lite inför kvällen. Massor med mat och annat gott.. typ Jordgubbar som va svin dyra.. kostade fan 40kr asken.. URSH Vi hade hyffsat skoj den kvällen faktist.. men inge vidare drag just då kanske.. eftersom kön in till Clubben var ju över en timma lång så vi sket i det.. jag tvär slocknade medans dem andra lirade poker. :)



(Panacottan gjorde JAG)  *skryter och har mig.. *BLINK

Lördag: En riktigt fin dag :) Hade grymmt skönt. Var i Borgholm för att handla lite igen och sen hittade jag världens finaste armband inne på PILGRIM som jag bara blev tvungen att köpa.. ååååh.
Kvällen kom och vi tog en taxi ner till Borgholm för att dra ut.  Det blev HARRYS. Sjukt drag och sjukt stort.. grymmt kul hade vi.. ett jävla drag det var. helt sjukt. Dem hade till och med Bowling banor inne på natt clubben så vi drog ju dit för att spela :D haha och gissa vem som torska hela skiten?  HAHAHA  Suck!






Söndag:  HEMMÅT.  Fy fan jag ville inte åka hem.. hemma bra men borta bäst tyckte jag.. ursh jag vill tillbax.. Det var ju så grymt mysigt..  ååååhhh.. Tog oss 6 timmar att åka hemmåt. Det enda som var kul då var när vi mötte mamam vid vändplan och fick hämta hem Donna!





och TACK TESSAN FÖR DIT UNDERBARA SÄLLSKAP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0