090609

Tisdag... jobbat hela dagen..
Annars har jag inte gjort mycket idag alls.  Vart trött istortsett hela dagen så inte haft nån ord att göra någonting. Kollat på värdelösa "Paris Hilton, My New BFF"  haha det suger ju.. sjukt dåligt.. bara en massa dumma brudar som gör bort sig haha.. sjukt.
Sen har det mest blivit "Hells Kitchen"  (:
Men nu är klockan rätt mycket och jag ska upp 4.30 imorrn så känner för att gå och sova nu.. är sjukt trött..
Lite jobbigt att skriva såhär på vardagarna.. för är så sjukt trött efter att ha jobbat..
Kommer igen mer till helgen. :)

Lekte Blommster affär med flickorna i sandlådan idag.. haha

Resultatet utav våran fina rabatt i sandlådan.. haha 
Snuttisar





Min lilla snutta ,ligger på sin älsklingsplatts..  "Rentvätten" där kan hon somna gott.. så söt<3
Mamma Princessa!

Kommentarer
Postat av: Solan

Hej tösabiten... ser ju jättefint ut det där med blommorna..fniss



Håller på att försöka lära mig det här med bloggandet.. så jag ställer första frågan till dig blink



Vad är en Trackback url tex?



Skrattade gott när jag tänkte på att Donna ligger på din rena tvätt, skulle bli dunder allergisk om jag var du retas

Pöss och vi hörs snart!

2009-06-09 @ 23:19:13
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0