090604

Regn regn och åter igen regn... FAN DET ÄR JULI inte September.. SUCK
Aja vad ska man göra.. går lixom inte att göra så mycket åt saken...  hoppas det blir fint till helgen i alla fall... Fan stackars folket som tar Studenten imorrn också.. Om det regnar.. ursh ursh.. Aja varför igentligen bry sig.. student som student oavsett väder :)
Har dock stor besluts ångest över vart jag ska imorgon.. blir Antingen Vilunda eller Arlanda´gymnasiet.. får se.. men tror jag håller mig kvar på hemma plan.. Ska ialla fall iväg till Bellas motagning med middag och sånt vid 18.00  sen vette fan vad som händer.  men det blir nog till att festa till. Skulle jag tro :)

Sitter på Jobbet just nu har rast...  passar på eftersom jag inte har tid att sitta vid datan hemma.. *glömmer även ibland*  men har fått upp det här med att uppdatera bloggandet lite nu i alla fall.. får väll se hur länge det lyckas hålla sig i men det ska nog gå bra :)
Vi har Sommarfest här på dagis idag .. tihi ska bli skojj :)  Så ska våra älsta uppträda "Melodifestivalen 2009"
Blir spännande. Morsan e sjuk så får se om hon lyckas pallra sig hit ikväll ändå. inte kul att missa kanske. "/
Så vill jag bara passa på att slänga in en KYSS till min Älskling också... Älskar dig killen <3



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0