090601

ursh jag är då inge vidare på att uppdatera. men har haft så sjukt mycket att göra..  Vart på Löwet...  och haft all tid åt min lilla Donna. Så de hinns lixom inte med. har inte suttit vid datorn alls på ungefär en vecka..  Gör hällre annat men vafan. uppdatera blogg fan ska ja väll hinna me. nu är rutinerna ändrade igen.- IDAG börjar jag jobba ordentligt igen.  jobbar i 6 veckor nu. så grymmt skönt. solen skiner just nu och det är grymmt varmt här ute på dagis gården. har rast så gick in i det svala. men ska snart ut och blossa, ringa michan och leka med Donna en stund. hon är ju så pass liten så vill inte lämna ensam hemma 8 timmar varige dag så har me na till jobbet :) Känns skönt.
Allt annat är finemang. inget som trasslar.
varit lite smått osamms me Christoffer men men sånt som händer och det är löst nu.
helgen har varit bra.  i ftredags hände inte så mycket alls var i Rosers me Lisa och några till och satt ute vid Slotts parken och mös. Lördag var det marknad i Sigtuna så jag Chrille och Donna drog dit.. SJUKT mycket folk i hettan men de va mysigt det också. käkade mjukglass och satt nere på bryggan vid VOFFLAN.
Senare på kvällen drog jag jessica och Denise in till stan och käkade på mongoliska. :) 
va riktigt gott..  sen drog vi till AFTER i gammla stan och tog varsin Cider på utecerveringen nere vid vattnet. va riktigt mysigt :)
Efter det drog vi hem till oss.. mackan jag jessica Chrille jessi, christian och en grabb till som ja glömt namnet på haha. och därefter hamnade vi på Kc. haha men det var en riktigt lyckad kväll moste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0