090714

Började Jobba igår igen efter att ha haft en veckans regnig semester...
Vi har ju slagit i hopp med 2 andra dagis eftersom att det är så få barn just på sommaren.. men va troru händer joo jag är den enda ordenarie från vårat dagis men tror ni det kommer några barn från Just de här dagiset då? Nej inte en enda unge... SUCK...   Så jag har fullt upp att lära känna massa andra barn och lära mig namns ochmassa shit... Dryyyyygt.. men men..   öppnade idag så slutar redan 14.00 :)  Gämförelse emot igår då ja slutade 18.00  haha
Inga planer alls för dagen idag...  Så får se vad som händer.. eller jo fan jag ska städa  hela lägenheten.. Ser fan förjävligt ut så ska passa på när lisa ändå har Donna :)
Det är nå fel på vårat internett hemma så om jag är seg på att uppdatera så är det därför..

Kommentarer
Postat av: amanda

När ska vi leeeeka?

2009-07-14 @ 12:10:35
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0