090708



"Happy Times"

Om jag ska kortfatta mitt  liv lite snabbt, Så skulle jag nog säga att jag älskar livet. helt klart! Jag har nästan inga hinder och klättrar gärna högre upp hela tiden. jag ger aldrig upp utom jag krigar för att må bra. och det hjälper.. jag lyckas verkligen.  jag står för vem jag är och vad jag gör.

Har du nån gång kännt den där kittlande kännslan i magen nån gång? Som att någon blåser fina klara gnistrande såpbubblor innuti dig? Sådär så du vill skratta och le hela tiden.  En sån där underbar kännsla av att livet verkligen är värt att leva?  

Den kännslan är underbar.
ta vara på livet.

Död är  man i  all evighet, men man lever bara en gång.

Så jag säger bara en sak. Låt livet leka!

Kommentarer
Postat av: Crizze

Ska sno Donna av Dig =)

2009-07-08 @ 15:32:29
URL: http://ainakaks.se
Postat av: Chrille

Love you

2009-07-09 @ 09:06:34
Postat av: Chrille

Love you

2009-07-09 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0