Systrar och Kusiner

Vart och hämtat syrrorna i skolan idag :) samt en utav mina Kusiner :)
Vart uppe i valsta handlat åt morsan .. Hon ville ha nån Nikotin tuggumin så hon slipper röka på jobbet haha :P   Och lite annat...
Så nu e ja hemma hos Morsan och gör inte så mycket..
Syrrorna/kusin städar rummet och ja sitter inne på morsans rum och leker lite på nätet.. kollar mail och shit :)
Blir passa småttingarna tills typ 8 - 9 ikväll men de gör mig inget dem e små änglar så :D
Tycker bara de är skoj :)  
Roligare än att bara va ensam hemma hos Pappa så :P 
och eftersom ja inte bor här så är de alltid trevlig att kila upp lite då och då :)
Ska förmodligen hem till Jonte ikväll men de får vi se.. eftersom han ska jobba imorrn så de inte blir allt för sent..:) eftersom han ska ju sova rätt tidigt :P
Ursh jobba tidigt på morgonen e fan inte min grej asså haha ..   fast när ja väl jobbar så är de ju i sigtuna på dagis hos mamma och de tackar ja inte nej till att stiga upp tidigt.. För ja trivs så in åt helvette bra där så det är ju bara skoj :)
Imorrn blir de nog till att Träffa beatrice :)  Ska visa henne 2 lägenheter jag hittat på hemnet.se   Så jävla lävkra.. eftersom hon letar lägenhet här i närheten så va ja bara inne för skoj skull och hitta 2 AS LÄCKA .. ny renoverade lägenheter åt na :D haha
Så moste ju visa henne dem eftersom hon inte fattar hemsidan riktigt själv hha :P
men de blir nog skit bra..
Moste fan ändra på dygnet igen asså....  Somnar 4 på morgonen och kliver upp 3 på eftermiddagen de funkar fan inte längre asså.. ahha
Klarat 20 dagar utav min diet också  - 4kg nu ;)   Så de går galant :D haha
Alltid lika trevligt när jensen blir förstora hahahah
ajaja ja kommer snart i mina gammla kläder igen fan :)  Synd att ha massa fint som man ändå inte kommit i på ett år.
De går frammåt och ja är fan stold över mig själv.. men långt kvar till målet.. men ja har till mitten av somnmaren på mig.. så 20 dagar är ingeting gämtemot ett halvår som ja skall hålla på.. Men ja e starkl nog så ja klara av skiten.. Vill man va fin får man lida pin eller visst heter det så? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0