Saija<3

Lördagskvällen tilbringade jag hos min moster igen. Riktigt mysigt!
Furst låg vi bara och dog i soffan. käka gott och bara kolla tv typ. sen Drig vi hem till Ozzy och hade trevligt. Släcktkväll typ hahaha.. Nej men de va riktigt skoj. Älskar att ja har en släkt som verkligen kan släppa till ;)
Vi drog till Bryggan. Sjön kareoke och hade seriöst SJUKT jävla skoj.
Träffade Richard så satt och snacka ski med han ett tag.. Drack några Breezer och en Sugerdady..  nammiii.
Men blev fan ingen fylla igår och lär inte bli på ett jäääävla bra tag!  NYKTERIST *JAVISST* suck
Jävla Ångesten ja har från i Fredags asså... drygt! haha men men life goes on!
Bryggan stänger ju 2 så vi drog vidare till Kc Jag Saija och Affe.. 
Vart insläppta och shit gratis men vafan självklarhet när man känner alla som jobbar där och sen var de ju bara 45min kvar till stägning. Så vi drog in och Dansa satan :)  Va riktigt mysigt! tihi

Söndag:  Och vi har bara dött HELA DAGEN i soffan haha..  Fylle käääääk på g haha..
Vakna fan för en timma sen och klockan e 17.30 snart :P
Fett skönt. Ikväll blir de fan bara till att ligga i sängen och kolla alla AA avsnitten ja har missat!!!   Så blir bara slappt. Men så jävlaskönt ändå:D

LOVE YOU MOSTER MIN! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0