Passed by

Jul, nyår och 2008 har paserat. och de gick som en vind..  Det är ett nytt år med nya möjligheter. och nu ska ja ge mig fan på mitt nyårslöfte :) *Blink,blink*
 Snart fyller man 19...  Ursh va tiden går fort. känns som ja fyllde 18 för en månad sen.  Men de va väll för enn viss person förstörde hela min sommar... 
Jag hoppas seriöst att detta år blir förjävligt för dig.. sry men Du har gjort mig så pass illa..
Aja nu ska vi inte bry oss mer om dig..  Du är inte värld att nämnas mer..

M - Du förgyllde min nyårsafton när du ringde <3   Babylove <3
Nej men ja hade seriöst ett bra nyår.. inget negatift.. Blev bara så jävla full hahah..  Så slockna ganska tidigt..  men de gick bra.
Är så jävla nöjd med mitt rum också.. så jävla läckert. :)  Är fan nöjd med Precis allt...  (nästan) i alla fall..
Idag är de Fredag.. och de blir väll utgång..  Ska kika va Malin Och Jasmine ska göra.. så får la se..
Har ett sug av att dra in till stan ikväll.. så ska kika me Tessan och jessica.. annars vette fan.. ensam hemma som vanligt så de blir väll lungt.
Ingen Alcohol förns på Midsommarafton så..
Men ja klarar det :)  Inga problem.
nejjj fan ursh är så jävla trött så lär väll sova bort en del av dagen ialla fall.. Glo film och mysa i sängen som vanligt haha..

och btw...  hade ju (Julafton) hos pappa på Nyårsafton... Och ja fick mina jävla högtalare som jag ville ha till datan :D  Är så jävla glad haha.. så nu äre LJUD kan jag ju säga.. Grymmt.
och läckrare högtalare får man leta efter haha..  Sen fick jag världens mysigaste flees filt :)  Med Playboy kaniner på haha :p  ljus/mörk Rosa,Grå och vita..    Mys pys..

WEEKEND BABY!!!


Love / FLAMMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0