Månad

Veckan har snart passerat igen, Och Jag är fortfarande sjuk..
Ligger bara i sängen och glor film.. ingen ork att göra någonting.. Mår så förbannat dåligt.
Självklart har lillbrorsan tryckt i sig alla Alvedon så ja håller på att avlida!..!!.!.!..!

Suck..  aja trycker i mig alla andra sortes tabletter nu för att bli frisk så de löser sig. Skulle fan ha jobbat veckan ut och så.. men nej nej istället blir man sjuk. och sängliggandes.

Ligger och funderar på att ja fan fyller år om en månad.. :O Shit va tiden gått fort.. tycker fan de inte va länge sen vi va inne i stan och fira min 18års dag! Haha
nej nu får ja fan ta och friskna till tycker jag! Så att jag åtminstonde kan gå utanför dörren till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0