Lätt

15 dagar utan att ens tagit en enda sockerbit haha.. de går jävligt bra fan :D
Moste ju säga att de e jävligt skönt att få slippa att va seg och slippa socker suget. Visst kommer det tillfällen då jag får socker kris.. men vafan ja biter mig i tungan och fortsätter. ja ger inte upp i första taget! :D
Jobbigt bara att äta 5ggr om dagen..
men de fungerar i längden. HALLON&BLÅBÄR är de ju inte helt fel på. och garanterat inte på Fläskfile och en jävla massa grönt haha..  jag må vara kräsen men de finns mycket gott ja får äta..  eftersom ja Ändå tycker Pizza är Äckligt och Kebab aa vette fan.. inte min grej asså.. Dricker vanligtvis inte läsk häller så inget ja direkt har svårt att glömma :P haha

Kommentarer
Postat av: Therese

helluu :) näe vet bara att det finns liknande på bianco tror jag det är, men med öppen tå och mörkblåa :D.

2009-01-16 @ 17:02:47
URL: http://tessonmesson.blogg.se/
Postat av: E

Du är inge vidare på att uppdatera :P

2009-01-18 @ 14:44:49
Postat av: Emily

Nej jag vet... inte haft tid.. :/ men de kommer. :)

2009-01-18 @ 14:56:23
URL: http://tropicalflavour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0