Klick!

Jag vet att jag är förjävla dåligt på att uppdatera. men får väll ändra på det :)
Har bara inte varit vid datan på ett tag... 
men nu är jag tillbax igen.. Frisk och pigg för att hållamig uppdaterad här också.

I helgen har de inte hänt mycket alls.
I fredags vart de bara dö under tecket i sängen. för jag var så förbannat jävla trött.. Så såg 7 filmer innan jag lyckades somna... Låg bara i sängen och hade ont i huvvet. Drack te och käka hallon.
I Lördags däremot fanns det lite mera att göra..  Vaknade dock jävligt sent men de gjorde mig ingenting.  2 timmar efter att ja vaknat va då klockan 18.00. Så var dax att kirra nått att käka och sen kilade jag ner till mor min. Som Var hos en utav sina värninnor. Ville träffa hennes döttrar jag inte sett på evigheter.
Så det var riktigt skojj :)
Drack kaffe och lekte med lilla 1åriga Lucky på golvet :D Han e ju bara för söt lillkillen <3
 Senare fick jag mamma och Beatrice Skjuts hem.
Drog en snabbis upp till morsan för att hämta nyckeln och drog sedan hem tsm med Beatrice :)
Piffade till oss lite och gick över till min granne och satt och snacka massa skit och skrattade lite ihopp med jessi och linnea. men kvällen varade inte så länge.. Alla blev trötta och de bar av hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0