hmm..

Vakna i tid idag igen va ute och gick mina jävla 40min haha.. för att göra "Mor min" stolt..
När ja kom hem somna ja igen som vanligt haha..
och vaknar av att min bror har släpat in två fjortisar haha...  Suck  Så vakna av att dem stod i vardagsrummet ocg gapa...
Så de va bara att gå upp igen..
Ringde Morsan och drog upp till henne och käka :)  Ihopp me moster och Kusiner..
Va mysigt..
Sen va ja ute ocg gick en stund med angelica.. och nu sitter jag här..

- Retas lite med Johan på msn haha... han verkar vara grymt trög och inte förstå vad jag säger..
haha lägger snart ut en bild på dig här så får alla säga vad dem tycker så kanske du får in saker i ditt huvve nån gång hahaha...

Hmm.. undra om ja ska ner på Garage en snabbis och träffa flickorna och sen åka till Rosers för att sussa hos Jojsan eller om de bara blir en hemma kväll me film och hallon tihi!  (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0