Dryga veckodagar

Torsdag och snart är det helg igen...
Tycker dagarna bara passerar förbi. men det är väll bara för att sover bort skiten.
vakna i hyffsad tid idag i alla fall.  kring 10 nån gång hahha :P
hade ett missat samtal från granitens förskola.. skulle fått jobba veckan ut men ja sover ju alltid med mobiljäveln på ljudlöst så de sket sig...  Hämtade syrrorna på skolan idag igen halv 2 :)
Och dem lika glada varige gång.. men fan palla sitta på fritids till halv 5 när pappa kommer hem lixom haha :P
Nu håller jag på att kirra käk.. Blir Fisk med grädde och ris. Nam Nam!!!!!
Städade hela jävla min garderob idag :O Shit de tog fan i mig tid.. men nu e allt sorterat ochklart.. synd bara att ja har för mycket kläder för min jävla garderob :/
Fan drygt det asså..  
ursh så mycket att tänka på nu också...:/   Arbetsförmedlingen imorgon.. så de blir till att gå upp ITID imorrn haha.. aja skit samma det går nog bra :)
WEEKEND snart och de blir till att fira Sofie på Kc tror jag!  om ja ens pallar dra dit...  men får se.   "Nykterist ja visst" ursh de e fan pain när alla andra kring mig går med sina PINK PANTERS som e jävligt populär bland mina tjejor haha :D
Nej men ett glas rött ska jag nog unna mig nu i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0