Dagis

Gick upp 5.30 och började jobba 7.30 idag!  Va sjukt trött imorse men de gick an!
haft en riktigt bra dag :) Och ska Jobba till den 11.e så...  men inget mig emot :)  Sen frå vi se när jag får ryka in som barnflicka när de behövs. Träffa Lisa på bussen imrose hon skulle också jobba och vi jobbar ju båda två på varsin förskola som ligger istprtsett ett par hundra meter ifrån varandra så de är rätt skoj :P Så vi slutade samtidigt idag också så vi åkte hem tsm.. Drog me henne ner till centrum idag direkt efter jobbet.
Hon skulle ner och kirra ett dursch drapperi till Sammi för han inte har nått haha... Sen drog vi till Linda så ja fick tillbax min ÄLSKADE plattång och min MOULI tröja!  Så åkte hem me ett leende på läpparna.. Dagen har vart riktigt bra faktist.
Börjar 7.30 imorrn igen så.. är jäääävligt trött just nu och det bli tidig säng gång.. Jojsan och flickorna vill att vi skulle ner på Corner/ Garage ikväll och ta en öl men naaaee.. har ingen lust känner att jag kommer slockna före 22.00 idag. är så sjukt trött..   Fan de e snart helg igen.. men de blir nyktert ett bra tag till.. Känner garanterat inte för att dra till me nått.. Ska Till Odensala på 18års fest på Lördag men de får bli lungt för min del :)  bara mysigt de också.
Får se om antingen Lisa eller Jessica följer med :)
ÅÅÅÅÅHHH de blir till att beställa mina Zebra skor från USA i mitten på nästa månad. åååh LÄNGTAR!  fyfan.. och sen blir de ny mobil också :D  En LG KU990 Touch..  Ser ut som en Iphone fast LG och MYCKET snyggare :)
Kommer bli riktigt nice :)


PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0