IS

Vakna fan 20min innan ja skulle dra imorse.. snacka om röta asså... 
Fick ju fan slänga på mig kläderna och dra iväg till Bussen.  Tar dock 5minuter att gå till bussen men hann fan inte sminka mig eller nått haha.. halkade ju istorstett hela vägen till bussen.. så jävla halt och inte fan är det sandat någonstans JUST på den lilla biten..
och över bron är de ju hemsk att gå haha ..
Just precis där bron Sviktar.. just där blir de ju halt som fan haha..
Kom ialla fall i tid till jobbet.. Träffade Lisa på Bussen hon började också 7.30 Så babbla lite me henne innan jobbet..
Va inte en enda unge när ja kom vid halv 8.. Första kom kvart över 8 haha...  Drygt för Stackars Linda och vart sjuk och öppnat haha...  De är vid sånna tilfällen man igentligen vill veta om man kan sova en timma extra eller inte haha..  Vore ju inte helt fel dårå..
haft en bra dag idag.. Va skönt att sova på vilan för dem små idag också.. :)
Slutade 16.00  Så Åkte hem tsm med mamma..
Är just nu hemma hos henne och har käkat middag här och så. Blir nog snart till att kila hem till pappa. Ska fan hem och sova snart känner jag. Börjar 6.30 imorrn så vill va pigg tills imorrn bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0