bla...

Sitter på tåget..  Solen skiner och de e rätt hyffsat kallt ute..
På väg in till stan för att möta min söta kusin:)
Va så länge sen ja umgicks med henne..
Så blir till att sova hos na inatt.. sen dra med min Moster till nackagymnasium imorgon.
och hälsa på mina gammla klass polare :)
Ska bli riktigt skoj. Shit inte sett dem på ett år nu typ.. 
eller nån gång en snabbis i sommras men inte mer än så..
Tråkigt som fan tycker jag. så de e nått att se fram emot..  Inte kommit så långt än.. är bara i Sollentuna.
Missade bussen ja igentligen skulle ha tagit hahaha..:P
Så fick ta den som gick en halvtimma senare.. haha drgt. men Taimar in henne på Centralen ändå för hon slutade en halv timma senare så de va ju nice hahha..
Är Ledig hela veckan också så det är jävligt skönt.  Börjar jobba på Fredag igen och sen veckan därefter e de fullt upp igen.
Men skönt de. Pengarna rullar in som dem ska nu så hahaha..  Men kunde ju garanterat vart bättre med ett fast jobb och en HEL månadslön och inte bara lön för 3 veckor.
Får se vad som händer ikväll..


Nu blir de ialla fall en fika på söder med Kusin och hennes polare. Så blir trevligt :)

Miss you sweet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0