Lucia


3.e Advent och det är Lucia. Och det är 11 dagar kvar till Julafton.
Längtar verkligen nu. Donna har fått en jätte fin tomteluva men vill dock inte ha den på sig men om jag lyckas få en bild så ska jag visa vad söt hon är i den.
Blir till att STORstäda heeeela dagen imorgon..   Annars vette fan. Ska inte jobba i alla fall.. Men ska nog gå och kika på vårat Lucia tåg på Dagiset i alla fall :)  Kommer bli fint.
Helgen har varit Lugn.. riktigt lugn faktist.. Vart ute och kört lite bil, och tråffat Alex och Michan.
Pillat med naglarna och glott film.  
Men inte fått så mycket gjort idag..  
Det är ju söndag.. Så har bara zappat på TV,n i stortsätt.. 
* Veckan som kommer ska det bli mellan 15&20 MINUSGRADER OCH SNÖ  Jag lääääängtar som en idiot efter det haha :D  kanske låter helt sjukt.. men ni som känner mig vet hur galet förälskad jag är i snön!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0