4 December

dem 2 senaste dagarna har det varit frost och minusgrader..  och nästan sett ut soom om det varit snö på backen.. men nu kom dem där jäääävla plusgraderna igen...
vafan ge mig SNÖÖÖÖ förhelvette..
det är fan snart 2.a Advent och det har fortfarande inte kommit någon riktig snö ännu..
Fan hur skuklle det vara om det ät +5 och regnar ¨på julafton... FYFAN assåå....  VILL INTE!!!!!! *SNYFT*
Aja...

Är på jobbet och har rast ett tag till nu.. har precis Käkat Lunch och sitter här framför dstan och myser för mig själv.. Det är Fredag men det händer nog ingeting ikväll... Ska nog bara ta det lungt.. blir nog bara Mys och fin middag framför TV,n ikväll med bebi... Känner mig så jäääävla trött i hela kroppen så blir nog till att stanna hemma ikväll..   men men får se om det kanske dyker upp nått annat(?)  Nån som ska göra nått skoj ikväll??
Imorgon däremot blir det mest lungt på dan.. men sen på kvällen blir det sigtuna med jessica; Amanda , malin och kanske Jessica R.  Får se..  men de blir nog skojj.. :)
På Söndag blir det Julmarkand i Sigtuna med Alex, Michan och bebi.  Det kommer däremot att bli riktigt mysigt. :)

Men ni får ha en toppen dag så kommer jag tillbax senare ikväll.. 
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: denise

haha emily de e ine fjärde advetnt då hade de ju vart julafton :D haha

2009-12-04 @ 12:51:33
Postat av: Michan

Kärlek till dig bruden<3

2009-12-05 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0