Xider


Passar på att blgga en liten stund nu. Chrille duschar och fixar sig.. och ja väntar på Jessica och Mackan som är påväg. Blir till att grilla och pimmpla Xider ikväll. Härligt härligt.  Vart ute och de blir höga klackar ikväll. Ska nog försöka hålla mig på heelsen så jag inte stupar ikväll haha. men det brukar jag klara av. "Varannan vin och varannan vatten"  or NOT!  Haha blir sjukt bra ändå.  Sen kommer Amanda också. Wee ;D Så blir ännu mera skojj :)  VRÅLTAGGAD BRUDJÄVEL!!!   *ditt ord jag vet Amanda men ja lånar det bara *Blink*  iiiih...  har dock beslutsångest över vad jag ska ha på mig ikväll suck :O  Ärsch då det blir säkert skit bra :)  Blir nog bara nått lätt..  eftersom de är hyffsat varmt ute på kvällarna nu :)

Kommentarer
Postat av: amandajävel

haha blev det någon skön fylla för dig ikväll då? :')

2009-04-11 @ 01:45:46
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0