PAYBACK

Jag hoppas du för guds skull förstår att du förtjänar detta? En sån som du borde inte få komma i närheten av en brud..  Jag minns en gång när jag fick höra från en utav dina närmaste vänner ("Han" Vet inte vad kärlek är.)  Jag förstår verkligen vad hon menade. Vi har inte setts på sjukt länge men PANG sa de så förstörde du en annan flickas liv så som du en gång förstörde mitt.. Jag hoppas du nu innerligt förstår vilken tur du samtidigt haft att de inte hände någonting värre. Jag vet mycket väl att du läser min blogg och tänk dig för nästa gång. Du har ett mörker över dig..  Som du kommer få kämmpa dig ur.  Och jag säger bara Lycka till.. För ja ser hör och vet allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0