KÄRLEK

Måndag.
Drog ut i hyffsad tid igår för att träffa  Lisa, Pärchie, Jossan och hennes lilla son William.  Men Pärchie drog i stortsett direkt.. Så vi givk på äventyr..:)   vi drog upp till lisa,s Mamma och satte oss ute på den stora altanen och drack Pucko,käka godis samt gulla med William. Va så sjukt fint väder igår så va ute i princip HELA Dagen. Drog med Jojsan och Anders upp till maxi en snabbis också medan jag väntade på att mion älskling skulle messa och säga att maten va klar. "Han ville överaska med trerätters"  Så de va bara att vänta haha.. Så vid 19.00 va jag hemma igen .. Och Överaskades med Champange, Röda Rosor och världens godaste middag.  (Jag har världens finaste pojkvänn, jag Älskar dig så mycket Bebisen min<3)


Senare på kvällen kom Lisa och Sami Förbi. De blev Guitar Hero Wolrd Tour hela kvällen. Mycket skratt och aa haha Det vara bara sjukt skojj :)


Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0