20.00

Klockan är 8.. och andra halvlek har precis börjat.. sitter och är nästan helt inne i tv'n samtidigt som jag skriver detta inlägg haha. har vart hos morsan och käkat. Sen norpade jag och chrille med oss mina syrror hem :) Och de dröjde inte länge innan AIK - ÖIS började spela haha.. inte missat en enda match hitills så varför missa nån nu?  Nej tack.  Lisa och jojsan vill att ja ska ner till bryggan ikväll och ta kalla, samt sjunga kareoke.. men känner inget sug just nu.  Så får se hur det blir.. imorrn är det Fredag och HELG.. För vissa betyder denna fredag löning.. men jag får ju inte lön fören Måndag.. SUCK.. DE SUGER:  men men haha.. har i alla fall fått lön till Valborg så de är skönt :) Planer för helgen har jag inte riktigt än.. ända jag vet är att ja ska träffa Michan imorrn. och sen på Söndag blir det HELDAG på IKEA i uppsala med Älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0