090429

Som vanligt slarvar jag och glömmer bort att skriva dagligen.. men men sånt som händer. och de blir så taijt samtidigt när man jobbar cokså.. så komemr man lixom hem kring 4 - 5 och sen är man ju as trött och de ska lagas middag och bla bla bla...  Så har fan ingen ork.. men just nu sitter jag ändå på jobbet och ägnar min rast åt att skriva lite. Sitter inne på kontoret och hör hur alla barn leker glatt ute på gården, Samtidigt som jag har översikt över dem från fönstret. Småttingarna sover och det finns inte mycket mer att göra än att ta en halvtimmas rast just nu och bara njuta av lugnet för en stund. Det är inte så jätte vamt ute så jacka är ju ett garaterat val när man ska gå ut. Gick upp 4.30 imorse.. För jag öppnade idag. de vill säga att ja va på jobbet 6:20. Så är hyffsat trött redan nu även fast klockan bara är 10:52. Slutar dock 14:00 så de blir direkt att åka hem till pappa.. han jobbar kväll idag igen så jag är snäll nog att passa mina små syrror medans han sliter på jobbet. Det är Aik match ikväll också.. men den missar jag ju SÅKLART.. och får se reprisen vid 22 nån gång ikväll på canal plus.  ajaja bara jag får se den så är jag nöjd. har följt varenda match nu så kan ju inte bara missa en nu mitt i allt.. 
Imorgon är det valborg.. :)  Ska bli riktigt kul. dem har lovat strålande väder.. Så de blir uppsala på dan sen grill fest hos Ozzy på kvällen. kommer bli kanon tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0