090423

Godmorgon.. eller ska jag säga god eftermiddag. haha
Har vart vaken ett bra tag men inte orkar sätta mig vid datan men tog mig tid för det nu. :)  Min Prins är hemma från jobbet idag.. stackarn ligger i sängen och är sjuk. Så ja har tagit hand om han hela morgonen.. och serverat frukost på sängen. Myspys.  Te, Jordgubbar och Vatten melon. Inte hel fel va? ;) 

 Men tyckte han va värd lite fint. Tihi..
Idag blir det bara till att slappa i sängen framför Tv,n hela dagen och sen vid 16.30 ska vi hem till mor min och käka middag. sen ta med oss syrrorna hem hit. Kolla AIK - ÖIS.  Fast syrrorna får ju hitta på nå annat :P haha. Men de blir jätte bra :)  Mamma och Lillbrorsan ska iväg på möte på Arlandagymnasiet om nått.. ingen aning om vad men de blir säkert skit bra.
Fy fan va kallt det har varit om nätterna nu.. MINUSGRADER...  Har bevis på det.. :O
Här nedan:
Blommorna på balkongen har frusit.. a eller vattnet i glaset har snarare frusit. haha. Burrrrr.... Kallt värre.  Dem har ju lovat +20 till helgen så hoppas fan att de blir så också. vore riktigt nice.  Undra om man ska unna sig årets första dopp då eller inte haha..  Vore rätt kul. men fatta vad kallt? Ursh ursh.

Igår var vi på 3 rätters Middag hos Chrostoffers mamma. Var riktigt gott..de blev laxrullar till förett, ungsgrillad Lax och stekt potatis till varmrätt, Frukt/nöt sallad (melon,jordgubbar,druvor,äpple,banan & massa olika nötter) samt Champange och vitt vin. Var riktigt gott. nam Nam.


Färgade ju håret i förrgår.. Och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. tycker det är för rött nu på något sätt.. Är inte riktigt nöjd än.
Här har ni resultatet.. (Kommer bli ljusare)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker att det är fint.



Btw, tänkte på en sak ;p jag har fått känslan av att ditt exs nya flickvän försöker härma dig som fan :p

2009-04-23 @ 17:27:09
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: amandajävel

RÖR INTE HÅRET FÖRFAN!

Så jävla mycket snyggare nu än förut tycker jag!

2009-04-24 @ 16:55:17
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0