090420

Shit jag har inte skrivit på över en vecka nu.. känns konstigt.. men nu är jag igågn på "heltid" igen. har faktist inte pallat skriva nått under förra veckans gång.. eller nu i helgen. Har haft så mycket annat för mig än Datan.
Under veckan som varit har jag istortsett sovit och jobbat.  men de har vart en riktigt bra vecka. Sen poff så kom helgen...

Fredag:
Jobbade inte så hade hela dagen på mig att städa igenom hela lägenheten.  gick riktigt bra och ja säger bara - De fanns inte ett dammkorn någonbstans nr jag va klar haha. senare på kvällen käkade jag och älskling middag ihopp. och sen ringde Saija och fråga om hon fick komma över.  inte länge efter att hon kommit hit så kom även Denise,Therese och Malin. Vi satt pch babbla och drack. hade riktigt trevligt. vid 22.40 gick vi ner till Kc. de va 50dagars så det var ju hyffsat med folk där nere. så hade riktigt skoj. Träffade alla andra där nere också. Men drog hem kring 2 halv 3. för jag pallade seriöst inte vara kvar längre.. va så sjukt trött. och kännde mig illamående. så de va skönt.. menken skjutsade hem oss.

Lördag:
Hade ställt klockan på 10.00 så gick upp i värdens fart när klockan ringde.  Väckte älskling.. och sen käkade vi frukost. De va bara hoppa i kläderna efteråt och börja röra sig emot bilen. Så drog vi till Eurostop. (Maxi) och handlade till middan. och lite fika till Ljuspartyt. Fick bli Rabarber paj och vaniljsås samt Chocklad Coockies till fika mitt på dan. När vi kom hem igen så istortsett sprang jag in i duschen och ja lovar de gick fort haha :P hade 45min på min att bli klar innan alla skulle komma.. men jag hann istortsett bara ut ur duschen då mobilen ringer och det är Lena. (hon som håller i partyt) Hon va här så de va ju bara att slänga upp håret i en toffs och öppna åt henne. 20min senare kom mamma saija och Bitthe. Vi hade riktigt mysigt. Och beställde en hel del ljus/tillbehör. Lite senare på kvällen Grillade vi. och bjöd på en härlig middag och vin till mamma och Saija. Gott Gott. Sen vid 9tiden på kvällen drog jag och älkslingen till Tyresö. och kollade på Street Race. Mötte Michan, Emma, Sebbe,jessica och Patrik där också. :) fast de blev ju fan minus grader och kallt som fan så vi drog oss hemmåt..  Åkte förbi Donken vid 23.30 och sen blev de bara hem och sova.  Vi tvär slocknade båda två. men inte så konstigt när man ligger i soffan och håller om varann.. haha.. Mys.



Söndag:
vaknade fan tidigt klockan va 8.30.  men både jag och hjärtat mitt var ju fan klar vakna..
Vart Hockey och Fortboll hela jävla dagen haha. furst var det Chrille som kolla Hockey.. NHL.  Sen var det ju AIK - Brommapojkarna..   Och sen Elfsborg - Gefle.   Hade myspys nerkrypna i soffan taig fan HELA dagen haha. men de var de värt. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0