090408


Inte gjort mycket alls idag.. Är hos morsan just nu och är Barnvakt.  Väntar på att Lisa och Sammi ska komma kring 9. Ungefär samtidigt som morsan kommer hem. Tjejerna är ute och leker på Gården så jag passar på att sitta här i lugn och ro. hmm..   Mitt bankomatkort har fittat upp sig totalt och ja fattar inte varför.. vart KnazZ ända sedan i Lördags.. hmm. SUCK. Så moste till banken imorrn och beställa ett nytt.. VISA. Så Ska jag fan fråga om jag kan få en snygg bild på visa kortet också tihi :D  Skärtordag imorrn.. Alla så kallade häxor, kyckligar fjädrar  "Emons"  och allt som hör påsken tills, dag.  Får väll se om påsk haren hittar hem till mig och min baby *Blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0