090402

Torsdag och imorrn är det helg.. Det är 20+ ute och jag sitter här och dööör av värmeslag. Men men jag ska absolut inte klaga på vädret haha.  Igår var det 1.a April.. Och ja blev lurad av ena lillsyrran hahaa :P  "Du har en spindel i håret"  Skrek hon ur sig efter att vi vart och plockat påsk ris haha..  Jag dum som jag är fick ju Panik..  Och trode att de kanske rammlat ner en när ja klippte av grenarna..  och till slut komm de: (APRIL APRIL HAHAHA)  Garvarar hon högt..    Haha jag har blivit lurad av min 8åriga syrra haha.. :P Dumma söta Lilla ängel haha..   Idag har jag dessvärre inte gjort mycket alls.. Glott film hela dan typ..  Kom precis hem.. Väntar på att Hjärtat mitt ska komma hem från Jobbet :) Så de blir väll till att klara Ut Guitarr Hero World Tour (MEDIUM).   Inte mycket kvar direkt haha :P Skojigt värre.  Stackars Nellie har legat i sängen och knappt sagt ett ord på 2 dagar nu :(  Hon har dock varit i skolan men efter att hon vart magsjuk sen i helgen så förstår jag inte vad det är.. :/ Men de går nog över snart. Imorrn blir det Huset med Flickorna :)  Ska bli riktigt skojj :)  Och på Söndag är det RÅSUNDA som gäller.. Ååååh härligt!!!!  Kom igen Gnaget!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0