Veckorna efter...


Veckorna har gått tiktigt fort fram nu. Har redan gått mer än en månad sen allt hände.. Tankarna drar fram jävligt hårt men jag är stark nog att klara av det här. Pojkar är idioter... inte alla men de flesta. är mer än tacksam att ja har mina underbara vänner som alltid ställer upp.  de betyder mer än världen för mig! Idag mår jag så sjukt mycket bättre. Visst den grova längtan efter dig sitter fortfarande kvar. men jag tar dagen som den kommer och försöker göra mitt liv bättre. FLAVOUR is back!jaå de har man ju fårr höra ett tag nu. Visst de är väll skönt att ja hittat tillbax till mina vänner och inte bara sitter instängd me han ja "Älskade"  Folk frågade vart jag har varit hela sommaren. men visst ja har haft den bästa sommaren någonsin och de ska DU ha ett stort tack för! Men just nub är allt som vanligt igen. Iskalla höst kvällar och film mys me Lisa!  Visst trivs jag med mitt liv just nu. men de är någonting som fattas. Finns bara en människa på denna jord som kan pussla ihopp mig igen. och den vetskapen har denna person! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0