2 hårda veckor...

2 extremt hårda veckor har nu gått... Men kan fortfarande inte skratta. inte sådär på riktigt. när man känner sig lycklig.
De lixom bara vill inte. Men de har sina skäl... :(   Jag klarar det här.
Har jag en gång tappat fästet ska jag klättra upp igen.  Jag vet att de går hur svårt de än värkar.
Jag är tillräckligt stark. Jag orkar inte fälla tårar för dig längre. för du är fan inte värld dem. 
Men de går ändå inte att låta bli. jag saknar dig alldeles för mycket. men men. life goes on.
så enkelt är det bara.. :/  helgen har vart rätt trevlig. hamna visserligen på Viperroom i Lördags och de sög lgom. men drog dit för att fira Ryssfan :D Sen Kom jonte och grabbsen. De gjorde hela kvällen. Tack<3
Fredagen somnade jag redan 23.30 va så sjukt jävla trött och orkade ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0