Tisdag.!.!.!...

Vakna 06.00 utav att MICHANS JÄVLA FITT MOBILEN VÄCKTE MIG!!!  hon hade ju självklart glömt att stänga av larmet på mobilen. Hon hörde inte ens mobilen själv hahah. aja somnade om och vaknade kring 12. Sega som in åt bara helvette hela morgonen. Käka frukost/duscha  och sedan fixa till mig. Kring 3 tiden drog vid in till uppsala. Träffa Glenn en snabbis och sedan drog vi vidare. Hade kameran med oss och tog massor med jätte fina Höst bilder. nere vid vattent! Blev riktigt fina! Bråkat me sötnosen idag Också va ju inte riktigt planerat! så ber om ursäkt killen :/  Vet att ja e dum ibland men aa...  Förlåt i alla fall. ska försöka bättra mig på det där. och inte va så gnatig på dig hela tiden. aja de löser sig nog!  Du betyder för mig och de vet du :) 
Annars har väll fagen varit bra tycker jag! :) Hyffsat kyligt ute kanske men annars har de vart riktigt bra! Bästa va ju ändå när Michan skulle krypa in i busskarna HAHAHA!  En dag att minnas helt klart!.!.!..  
Ligger just nu i soffan och gör inte så mycket alls. har precis kollat på Whats happen in Vegas! och käkat Popcorn!  den va fan riktigt bra! :D
Idag kom min underbara LISA hem också. från att ha vart i egypten en vecka. Och så kommer hon hit imorrn :D WEEEY I FUCKING MISS HER SOO MUTCH!  ska bli så sjukt skojj att få krama om min Prins igen :D haha
Så kommer syskonen hit imorrn också SUCK!  aja veckan e inte slut än snart är de helg igen och då blir de PARTY ¨på Hög nivå! *Katcshing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0