Somthing...


Ibland fungerar allt precis som man vill ha det. men ibland går saker och ting snett. Har inga ord. vet inte vad jag ska säga eller göra. Du finns i mig. Du lever i min själ. Du kommer alltid betyda mest!  Är alltid rädd för att jag ska göra fel. Få dig att bli arg eller ledsen. Jag försöker verkligen. Du vet det! Du betyder verkligen mest för mig. Och ja vet inte vart ja skulle ta vägen utan dig. bara ditt stöd. Du gör mig glad! Är tacksam över att jag har dig. Du är min ögonsten. Mina klara stjärna på himmelen. Det strålar om dig. Och jag släpper inte taget om dig!  Du är underbar hjärtat mitt! vem vet.. jag kanske valt fel väg här i livet? Vet vad jag vill och vart jag har istortsätt allt. men saker och ting blir ju ändå så fel ibland! Skulle inte klara det utan dig! De är som mellan 2 olika världar..  Du krettsar kring den ena och jag kring den andra. vi Ser inte varandra enbart hör. Två helt olika skälar. från två helt olika plattser. Två helt olika personligheter men ändå så pass lika. Du gör mig hel!  Längtar efter din famn! om ja ens bara fick uppleva den värmen hos dig!  Det är min Högsta Önskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0