Slitet.


Lördag!!!!!  På väg in till stan. Östermalmstorg med Amanda. För att Clubba på Vanilla. De gick ju lätt inte att gå där inne. va ju ÖVER 500pers... Vart för mycket..  Drog dit me Amanda,Fredrik,Pauline och Maria. Visst de va väll Nice att va me dem men Näääe vanilla va ingen höjdare.. Inget jag gör om igen när de just är Lönings helg.. FÖR mycket folk.. aja fick gå före kön de va väll de enda pocetiva!..  Drog sen hem till Ante och Brandt med Amanda satt där och babbla skit.. Sen kom amandas pappa och hämta oss me bilden! Skönt som fan slapp gå hem i de där regnet mitt i natten haha...   SÖNDAG!!!!!   vaknar och är helt sliiiten.. Orkar inte göra ett jävla piss så jag och Amanda låg i mjukisar hela jävla dag och kollade film haha!  Va mysigt.. Blev Mysteriet på Greveholm, Heart break hotell och Ture Sventon HAHA.. och sen efter de var de ju självklart Andra Avenyn på tv.. haha  så blev bara myspys under tecket.. efter de kring 9 halv 10. drog vi hem till mig och självklart blev de ju bara säng mys hos mig också.. haha. Så jävla trötta båda två. så pallade inte göra nått annat!   Måndag!!!!!  Vaknar kring 12.. Käka frukost och mös i sängen me amanda "Ovanligt"  Sen drog hon hem och jag drog hem till josse... och sedan vidare hem till mormor. va där en luten stund och sen hem igen..  Slappa dagar men har vart så pass sliten.  aja Nu är de en ny vecka och de blir jobb Onsdag - Fredag... :D  Weeeheeey! haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0