Inget


Fan va kallt de har blivit ute nu asså. URSH! Brrrrr....   
Som vanligt får jag ALDRIG sova ut utan att någon ska väcka mig haha. furst vaknar jag 05.30 av att michan ska till jobbet. sen Ringer Jocke mig vid 8. och ja fick absolut inte sova för han haha.  Sen Ringer ju självklart Lisa halv 11.. SUCK. aja det va bara att gå upp då. Mötte Lisa på station halv 1. och drog in till karlberg för att möta upp Fruntimmret som tillslut hade slutat jobbet. Drog till Barkarby där hon skulle lägga undan en jacka. och sedan bar de av till kungsängen. Hämta lite saker och sedan kila iväg hem till hemmaplan igen. Käka midda och bara dog sen. Kolla film med Lisa. och typ halv slockna. Så hon drämmer in en kudde u huvve på mig så ja lovar jag låg på golvet hahahaha.  Jaå annars har väll dan vart bra i sig. Ligger i sängen nu som vanligt vid den här tiden. och tråkar. Tuggar Druvor och mobilen går i ett. Imorrn blir de väll till att bara chilla me flicksen eller nått.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vill att allt ska va bra,, men blickar frammåt nu istället.  Allt årdnar sig.
sinä tietää että minä rakastaa sinä ?
Sinä merkitä  kaikki liian minua!
unohtaa ei koskaan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0