Måndag...

Så e man fan forfarande sjuk men aja skiter i det. lekt me Josse hela dagen. så kom daniel över och laga midda haha :D  Sen mötte ja fröcken sötnos "Michan"  och va ute på lång promenix. 2 timmar. va riktigt mysigt! gick hela jävla hemmaplan runt asså hahaha... nej men de va mysigt värre!  Liugger i sängen nu ocg snackar massa skit me Alex tih. mysigt värre va gör man inte för vänners skull. *BLINK*  han har hjälp me mig massa så varför inte göra någontig tillbax. Finnas alltid här för dig särruh killen :D  Tihi....     Jaå    PÅ ONSDAG DU DIN LILLA FILUR DÅ JÄVLAR HAHAH :D   så ska ja fucka upp dig helt hahah :D  vi ska RÖJJA ALEX!!!!! MOHAHAH   Fan du lyckas med det här killen I Promies :D  ja ser er framför mig.  <3  Och de gör mig glad!  Fan ge dig fan på det här också nu killen stöttar dig till 110% <3


på tal om ingenting men.....

Just nu är fan Rädslan större en kärleken. vågar inte komma nära mig själv... vet inte vart ja ska ta vägen nu asså.. Allt blir ju bara så jävla fel. men aja va ja än försöker göra. ¨Så blir de ju FUCKING FELLL.....   Aja har gett upp hoppet om dig helt nu bara så du vet!  Du blommar i mina ögon de gör du verkligen. men ja orkar inte mer nu. va ha än gör för dig så fattar du ju ingenting. :(
aja men de händer väll till slut.  de vackarset två mnniskor kan ge och de e kärlek.  jag ser mitt eget liv i dig men jag pallar inte nu.....     Skapad utav något äckta men varför ens försöka när allt ändå går i bitar. Du gör mig bara ledsen! Aja...  Ser ingen ände me de hela men men.
Du är allt jag någonsin önskat. du e allt ja någonsin drömt. du är den som får får mig hoppas du är den som får mig le. All min kärlek får du bära. hela livet vill jag ge! för du är där när ingen ser mig. du är där när stormen yr. Jag vill alltid ha dig nära. åh va livet vill oss lära att är fratiden är vår.  när man inte vågar säga de man längst i hjärtat vill! :(  Du är allt ja någonsin önskat seriöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0