Fortfarande sjuk...


Hela min dag har bestått utav att ligga i sängen... SJUK!!!!  Pappa kom hem från kryssningen idag så fick lite smått och gott så detta är vad jag har njutit utav idag!  haft så fruktansvärt tråkigt idag. kan knappt prata för jag är så pass hes och har hostat sönder ta mig fan hela jävla halsen. SUCK. Aja Pappa har tvingat i mig en jävla massa C-vitaminer så får väll hoppas att allt går över snart. Pallar inte sänger mer nu asså. Dryyyygt värre!  Sitta inne en Lördag kväll som ja fan gjorde denna helg va inte kul... NEJ NEJ!  Blev erbjuden Vin kväll men nej absoklut inte jag skulle ju självklart bli ännu sämmre och bara må dåligt... Aja får vänta tills nästa helg då min Prinsessa fyller 18. blir nog riktigt skoj. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0