Cassis/Lime


Det va Fredag.. de hände ingenting...  Och jag hade allmännt tråkigt hemma. Sen kom pappa hem och drog fan lika snabbt.. Drog till Lisa på kvällen och festa till ordentligt! Champange och cassis/lime cider.. kunde inte bli bättre. Kollade film medans vi svepte i oss skiten för att sedan dra ner till Corner. Min Älsk drog på Kryssning så har väll inte haft mer än smått sms kontakt... :/  KOM HEM NU!!!!!!  aja men drog i alla fall ner på corner. träffa flickorna.. och drog sen vidare till garage! Träffa Thomas och grabbsen och drog sen in på KC "Jävla rund vandring" haha.. va fan mycket folk för att vara en Fredag. Hitta Simon och alla andra boysen :D så satte mig ocg drack några glas champange. Träffa en tjejpolare jag inte sett på två år.. va fan riktigt skoj! :) Letade reda på flicksen igen och hade en allmännt trevlig kväll. Lyckat i alla fall! jag och lisa fick skjuts hem av John så slapp gå min promenix hem på närmare 20 - 25min haha. Tvärdecka istortsett när jag kom hem. haha Lisa drog dessvärre senare men ja SOV!  Vakna upp idag av att Lillbrorsan Spelar musik på högsta volym kring 12.. SUCK. Amanda ringde så har babblat me henne hela morgonen :).. Kollade Andra avenyn, käka frukost och funtar på att sommna om igen haha. Så ikväll blir de utgång igen "Som vanligt" med Amanda. Blir nog Vanilla i stan om inte annat. Pallar inget jävla Kc ikväll igen asså.  Aja lär ju bli skoj.. eller hoppas jag i alla fall. Lockar i hela håret och aa.. får bli nått sånt ikväll. Amanda har köpr världens Innomparangtes SÖTASTE klänning. så hon lär ju vara Princessan ikväll haha! Lär väll dra in nån gång kring 23 så de inte bli för sent. Blir lungt för min del ikväll.. inga planer på att dricka nått i alla fall..  Aja men så säger jag alltid så slutar de med att de knappt går att stå sen haha. har i alla fall värdens mest Aggresiva brud me mig så HAHAH! (när du är full Amanda!) Haha tänker bara på stackars Victor.. HAHAHAHA  du förstår precis vad jag menar.!.!.!..  Ärsh men vi lär få en trevlig natt ihopp!  Pallar inte åka hem så ja bjuder in mig hos dig inatt brudjävel :D vare sig du vill eller inte Tihi!
---------------------------------------------------------------------
Saknar dig hjärtat!  Kom hem nu!   LOVE<3

Kommentarer
Postat av: amanda

aggressiv? jag? aldrig!

2008-10-25 @ 17:39:38
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0