*ASG*


HAHAHAHAH JAG TROR JA ALDRIG SKRATTAT SÅ MYCKET I MITT LIV HAHAHAH!!!!!
Jag och Alex hade tråkigt inatt HAHAHAH!

Akke, säger: jag får jämnt den här kittlande känslan i pungen när jag känner att nått inte riktigt är som det ska va.......  och det kittlas utav bara helvete när jag tänker på att hon mycket möjligt kan vara nån annan, det är nått lurt bakom det här...
Emily säger: Hahha    Superkrafter asså  ?
Akke, säger: japps..det kan du ge dig på 
Emily säger: Jasså du   jag har ett 12.e sinne 
Akke, säger: vad heter killen med långt hår och kapat snoppen av sig och bär klänning?
Emily säger: Jonte? 
Akke, säger: hahahahahahaha 
Emily säger: HAHA  
Akke, säger: DILEVA!!!
Emily säger: HAHAHAHAHHAHAHAHAH JAG DÖR!
Emily säger: Har du tänkt på en sak? 
Akke, säger: nej vadå  ?
Emily säger: jag har alltid sett en likhet mellan Josse och den gula lurven på Kalaspuffs paketet  ?  Kan de stämma tror du?
Akke, säger: HAHAHAHAHAHAHA  deffenitvit, utan tvekan!!!! där löste du verkligen fallet på egen hand 
Akke, säger: fan har du ett 12:e sinne? 
Emily säger: HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0