Snart

Vakna riktigt sent idag.. Klev väll upp kring halv 2 eller nått sånt... Fan sovit bort hela dagen. Sofie sov här. Piffa till oss lite sen drog vi till väsby. Hitta min jacka ja ska ha. 3 par skor.  VÄRDENS FINASTE klänning som jag SKA ha! åååh.  Mötte Josse i väsby så gled runt och kika lite över allt. Sofie Blev ju grinig och drog hem.... :S  men men..  De brydde ja mig inte så mycket om så..   De störde varken mig eller josse :)   Kom väll hem kring halv 7 tiden kanske. kirra käk till mig och bror min.  Suttit och redigerat bilder senaste timman typ...  :)  Ikväll blir de bara Myspys till en film.. och Längta till Tordag då Lönhelvettet kommer...  Då blir de ju garanterat en Stan runda me Lisa!  
Sjukt kallt de är ute. de e fan -7 här.. Brrrr.. Ligger under tecket och knappar med mobilen. De e ju lagom kallt härinne... ligger och funderar på om ja ska klippa mig eller inte? Kort i sånt fall.. Page typ.mer åt Victoria Beckham håller.. me mörkbrunt underhår eller nått.. Skulle vara skoj att göra världens förendring me håret :) Eller så sparar ja så de blir ännu längre :) tihi Lär väll bli Natt Natt snart för min del. är förbannat trött idag:/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0