Bubbel, Vitt vin och Audi A6


Torsdagskvällen drog jag till Michan.. Gjorde inte så myckey mest dryga oss framför Tv,n haha..  Sova kvar där och helt plötsligt var de Fredag. vakna väll kring 9 då michan log och sov me högsta musiken inne på sitt rum haha. så började plocka fram frukost så kom hon där helt från ingenstans. GODMORGON. hahha   dagen gick och vi drev runt lite i bilen under  dagen. Plockade upp Evelina från skolan och åkte hem. Kirrade middag och sen kom 2 olare över. och de blev mys me vitt vin i Jacuzzin.  Bubbla hela kvällen typ. hade skit kul. haha. Blev ju hyffsat dragen men de va kul ändå. Lördagen började med att vi skjutsade Eve till Rotebro för hon skulle ha match.. Sen glid ja och Michan Audi hela dan tills hon skulle bli hämtad igen haha..  På Kvällen gled vi in till Uppsala och sen fick de bli Knivsta en stund.. För att sedan hälsa på brudarna utanför KC.  Har väll vart en hyffsad helg som vanligt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Jerez

Du, just du, har blivit utmanad! Vågar du anta min utmaning? Gå in på min blogg!

2008-11-10 @ 20:53:23
URL: http://jerez.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0